Saç Mezoterapisi

Saç için gerekli vitaminleri,mineralleri,oligo elementleri ve dolaşım düzenleyicileri içeren özel bir karışımın ufak iğneler ile saçlı deri içerisine verilmesi işlemi saç mezoterapisi olarak adlandırılır.
Bu özel karışım kılcal damarlar vasıtası ile tüm saçlı deriye yayılır ve etki etmeye başlar.Saç mezoterapisi üç etkiye sahiptir.
1- Saç dökülmesini durdurmak
2- Saç kalitesini arttırmak (daha parlak,canlı ve kalın hale getirmek)
3- Yeni saç çıkışını aktif hale getirmek

Saç mezoterapisi erkek tipi genetik dökülme ve kadınlardaki diffuse alopesiler başta olmak üzere tüm saç dökülmelerinde etkili bir tedavi yöntemidir.

Mezoterapi ortalama on seans yapılır ve seanslar haftada bir kez olarak uygulanır.Uygulanan seanslar erkek hastalarda yaklaşık on dakika , kadın hastalarda ise yaklaşık otuz dakika sürmektedir.

Mezoterapi çok ince iğneler ile yapıldığından acısız bir işlem olarak kabul edilmektedir.İçeriği vitamin , oligo element ve minerallerden oluştuğu için çok güvenli bir tedavi yöntemidir.

Her yaştaki hastaya uygulanabilir.

Saç Mezoterapisinin özeti ;

1- Saç dökülmesini durdurmak,saç kalitesini arttırmak ve yeni saç çıkarmak için yapılır.
2- Her tip saç dökülmesinde etkilidir.
3- Acısız , ağrısız ve çok güvenli bir tedavi yöntemidir.Seanslardan sonra kişinin günlük yaşamında hiç bir kısıtlamaya neden olmaz.
4- Ortalama 1 hafta arayla 10 seans olarak uygulanır, seanslar 10-30 dakika arası sürer.

Saç mezoterapisinde kullanılan maddeler standart mıdır ?

Hayır. Saç mezoterapisinde bazı doktorlar özel formüllerini kullanırken bazıları standart karışımları kullanmaktadır. O yüzden sonuçlar da doktordan doktora değişmektedir.